dimarts, 20 de maig del 2008

Chacón ha parit

CarmeN Chacón ha tingut un fill o mico petit espanyol fruit del seu matrimoni, o ves a saber de què, tenint en compte que una tia tan curta no pot haver arribat a un ministeri així com així. O sí, perquè Espanya no és que precisament sigui l'imperi de l'excel·lència si recordem que personatges tant curts de gambals com l'Ansar (estamos trabajandou en ellou) , l'Acebes o en Bono han arribat a les més altes instàncies polítiques d'aquest territori tercermundista. Però també hem de considerar l'article d'en Salvador Sostres on deia que li havia petat el cul. És a dir, que tot és possible.

La qüestió és que si jo fos espanyol em sentiria estafat per la senyora de les dents grosses i si fos americà li fotria una denúncia em folraria. M'explico: la Chacón s'ha posat a treballar tenint en compte que tard o d'hora havia de petar perquè estava més grossa que una vaca. Al meu parer demanar el vot per no complir la responsabilitat que se li exigeix és estafar al personal. Entre parir i la baixa de maternitat s'haurà acabat la legislatura i la seva obesitat de paridora només haurà servit perquè quatre iaies xarnegues s'entendreixin i votin PSOE. Aleshores ja ha fet la seva funció el Kinder Sorpresa i ja pot desatendre les seves responsabilitats fins a les següents eleccions. Potser sis mesos abans tornarà a fotre un clau ( no sé pas amb qui perquè jo no seria capaç ni que em paguessin tant que pogués viure de renda) i així podrà tornar a lluir panxa. Llàstima que jo sigui un tio i no el transexual aquell que es podia embarassar, que sinó em dedicaria a la política.

En fi, que tot això em preocuparia si fos espanyol, però com que me la sua aquella tifa de país (i no cal recordar les paraules de Rubianes) me n'alegro de que la Chacón els foti els calers i a més hauran de cotractar alguna mena de substitut mentre ella juga a pares i a mares. Encara tindran raó els militars rancis dient que aquesta tia és catalanista.

I mentrestant els catalans hem d'anar parlant de la CarmeN perquè no tenim ministre de defensa... ni ministre de res.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Què és això de tenir-hi tant de tacte? Foteu-li a aquesta truja espanyola!