dilluns, 19 de maig del 2008

Diari d'un imbècil

Hola, sóc un nen idiota i estúpid. Els meus amics em coneixen com el “Penques”. Fa 3 mesos que no m'afaito la barba. Em dutxo 3 cops per setmana (això a l'estiu, perquè a l'hivern amb un cop tiro milles). Què faig a la vida? Doncs vaig a la “facu” que t'havies pensat. Allà sóc el líder sindical de la barra del bar, ja m'entens, estic tot el dia a la gespa fotent-me estrelles i fumant porros. M'encanta dur el mocador palestí perquè els jueus són uns cabrons i si pogués els mataria a tots. Odio els yankees però goita que xulus els meus Levi's foradats i pollosos de fa 5 anys. Avui tenim una mani per la llei d'educació. Els putus mossos segur que venen a “provocar-nos”. L'acció directa serà l'única manera de respondre. L'Aina és la noia amb qui m'ho faig. L'altra dia vam anar a avortar perquè què cars estan els condons. Avui he obert el cap a un policia amb una pedra. Ara estic esperant que vingui l'advocat. Fa fred aquí dincs i està ple de “moros” aquest calabós. La jutgessa decreta l'ingrés a presó. Quina puta merda de sistema, quan surti us mataré a tots!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Brutal xDDDDDDDDDD